Öland

Öland
Solnedgång

fredag 22 januari 2016

Så var det fredag igen

Maken visade en bild igår där det stod följande:

Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Blink
Monday
......

Jag skulle vilja säga att det är följande:

Blink
Friday
Saturday
Sunday
Blink
......


Tycker veckorna springer förbi i en väldans fart. Så fort att man blir trött av det.Annars är detta dagen jag ska ha min vilodag. Med skjuts till och från jobbet. Men väl i huset och uppackad så tog jag mig en promenad. En som tog lika lång tid på sig som tvättmaskinen. Matade den innan och sedan gick jag. Kom lagom tillbaka tills det var dags att tömma. Saknar nu ca 300 steg för att ha klarat en vanlig dag. Nåja kan väl ta en vilodag en annan dag. En till godo till nästa vecka?


I morgon står det vila på schemat. Vad nu det innebär i verkligheten, tja det vet jag när jag går och lägger mig i morgon. Skulle tippa på att helt lat lär den inte bli. Nu ska jag iaf sova så fredag det är Kan vara uppe lite längre i morgon. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar