Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 13 januari 2016

Avkoppling

Har ju under min ledighet äntligen fått ro i kroppen och kunnat sätta mig ner och måla. La kanske lite mer tid än jag hade tänkt mig men det är försent att ändra på nu. Har en hög med böcker så den jag har målat i under ledigheten lämnar jag i huset tillsammans med de pennor som jag har använt. Har ju en uppsättning med pennor till. Tänker låta dem ligga i lägenheten. Tusch får jag nog fundera på, för där har jag bara en uppsättning.











Nu ska jag bara försöka att se till att få lite ro i fortsättningen också. För det var avkopplande när jag väl blev sittande.

2 kommentarer:

  1. Det är väldigt avkopplande att
    pyssla/måla och tiden går så fort :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man hinner knappt sätta sig innan ett par timmar har gått....

      Radera