Öland

Öland
Solnedgång

söndag 24 januari 2016

Glömde en del och hann inte med

Blev inget inlägg igår. Klockan blev så mycket att jag helt enkelt bara kröp ner i sängen för att sova. Enligt mitt armband så hade jag somnat ganska omedelbart så jag var trött. Gjorde egentligen ingenting av värde heller Rundan vi skulle gå brukar ta drygt en timma igår blev det en omväg då vi fick för oss att se vart vägen tog vägen. Gick egentligen inte mer än ett par km extra men i terräng. Slet rätt bra på höfterna kände jag.


Har inte gjort så mycket idag heller. Om vi bortser från måsten och borde göra saker. Dock blev det inte någon 2 timmars runda idag. Skulle ha haft en vilodag antingen igår eller idag. Bidde inget med det heller. 14000 steg igår och drygt 11000 steg så här långt idag. Kommer troligen att passera 12000 steg innan jag lägger mig.


Har med andra ord vilat mycket denna helg. Men nu kommer 4 veckor med 7 leverantörsbesök, en TS revision och en miljörevision verkar också vara på tapeten. Utöver det är det en del redovisningar. Dels förberedelser för genomgångar och så lägger vi till ett kundbesök. För övrigt ska även två interna processrevisioner göras samt uppföljningar på tre gamla. Rulla tummarna på jobbet lär inte ske.


Med det sagt så är det lika bra att lägga sig i tid även i kväll. Behöver allenergi och krafter jag kan få. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar