Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 14 januari 2016

Brr

Det var myggfritt idag. Om det var lite kallt igår när jag var ute var det inget emot idag. Kände mig lite småkall när jag väl var framme på jobbet. Och det ska bli ännu kallare i morgon. Undrar om man hinner dit innan man har frusit fast? Å andra sidan är det fredag i morgon och jag får skjuts av maken. Men smita hem tidigare för att få ihop lite steg lär inte finnas på kartan.


Inte heller idag  lyckades jag att göra det chefen ville, Så fort jag visar mig så händer något och produktionen får bryta. Kanske ska be en kollega ta det i stället. Vore ju bra om de fick lite fart och få det att fungera. Har dock gjort en hel del annat som ingen visste att jag skulle hinna med.


Hann iaf hem så jag kunde möta upp maken innan han hann hem. Jag behövde lite att äta. Hade glömt att boka lunch. Hade ingen tagit med mig så jag hade tänkt att boka potatismos och strömming. Det kom jag ihåg när det var dags att äta. Nåja överlevde. Ska bara se till att få med mig mat i morgon. Det underlättar att när man ska äta om man har något.


Dags att plocka ihop. Är en dag i morgon också. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar