Öland

Öland
Solnedgång

söndag 7 augusti 2016

Då var man där igen

Den sista dagen innan man verkligen är tillbaka. Till jobbet i morgon hade väl kunnat skjutit på det en vecka med tanke på att jag var sjukskriven första men vi startade upp det nya systemet förra veckan och vi har hjälp på plats de första veckorna nu så det gäller att vara på plats och nyttja det så mycket man bara kan. Blir värre sen. Men i slutet på denna månaden i början på nästa får det nog bli en dag iaf.


Började med att sova hela natten och vakna rätt tidigt. Slöade dock en stund för det var sista chansen innan nästa helg. På med träningskläder och ut. Eller det försvann visst nån timme däremellan. Promenaden blev dock på ganska exakt 1 mil. Fast den avslutades med en runda runt ica och inköp av juice och frukt. Skulle haft bröd och pålägg men kom på att jag hade knäcke och avokado. Det fick duga.


Baksidan blev klippt efter en liten stund vila. Buskarna klippta, Blommorna inne fick sitt vatten osv. Maken befanns sig i sitt lilla projekt. Men det kommer mer om det i morgon när klockan inte är så mycket. Middagen fick bestå av rester. Maken tog gryta och jag fredags rester. Mätta blev vi dock.


Klockan 18 hade maken tröttnat och kom in. Jag hade hoppats på en stund i vilstolen men det sket sig. Jag fick iaf allt som skulle med nerpackat. Kom dock på straxt före bron att jobbdatorn hade varit bra också. Bara att vända och åka och hämta. Där försvann nästan en timme. Inte kul när jag började köra 19 första rundan. Nåja var iaf framme 22,20. Det kunde ju ha varit värre.


Har iaf packat upp det mesta. Måste dock kolla igenom var jag har lagt allt i morgon. + väskan som jag tog hit under semestern när jag var här för att vattna. Jag misstänker att förutom de rena sängkläderna så finns där även en del av mina kläder men det får bli i morgon. Nu sova. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar