Öland

Öland
Solnedgång

fredag 19 augusti 2016

Borgholms Blues festival

Den höll på förra fredagen och lördagen. På kvällarna höll den till hos Harry's  och på dagen (lördagen) höll den till på Storgatan, parken osv. utomhus då. Jag hade fixat biljetter till lördagskvällen. Hade räknat ut att jag inte skulle orka fredagen. Lördag på dagen glömde jag gå runt centrum när jag skulle testa att gå hem. Men det såg ut att bli regn mest hela tiden.





Så vi var endast lördag kväll och egentligen bara på Nisse Hellbergs framträdande. Fick lite av de som spelade innan. Dels för vi blev lite tidiga och dels för att de höll på några minuter längre. Men Nisse bjöd på 20 min extra så vi överlevde. De övriga artisterna var säkert bra men inte det vi skulle se. Betalade 350kr per skalle för att kunna se Nisse H och han var värde varje krona. Bilderna blev inte så bra men Nisse var desto bättre. Och bandet som kompade heter Kingbees.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar