Öland

Öland
Solnedgång

lördag 23 maj 2015

Vacker kväll

Har varit och tittat på bilar i Borgholm ikväll. I vanliga fall brukar en timme vara lagom sen är man bottenfrusen. Ikväll var maken och jag där väl två timmar. Först gick vi runt, för att hamna i en korsning där de flesta bilarna for förbi. Sen gick vi i princip samma väg som bilarna tog fast i motsatt riktning. Fick möjlighet att ta mängder med bilder utan allt för mycket människor. Trots det blev nog denna bilden allra bäst:





Fast nu känns det i benen att vi gick så mycket. Såg en hel del är inte säker på att de såg mig eller ens kände igen mig. Gjorde ju knappt min kusin för några veckor sedan. Nu ska jag sysselsätta maken lite. Eller iaf vara lite sällskaplig. Bilder på bilarna kommer i morgon eller nästa vecka. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar