Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 13 maj 2015

Kanske

Skulle jag inte skriva detta inlägg alls. Är fortfarande rejält trött. Inte bättre av att jag började en dryg halvtimme innan jag behövde och gick hem en dryg timme senare. Har dessutom sett till att jag måste delta i ett möte i morgon samt 2 på fredag. Dock innebar det att jag ändå kunde ge mig av hemåt när jag väl gjorde det idag. Kan ju skicka informationen jag har utlovat till senast fredag antingen i morgon eller på fredag.


Maken plockade upp mig på jobbet och vi for till lägenheten för att hämta det som skulle med till huset. Dvs några väskor och en påse med smutstvätt. Men vi kom fram och väskorna är uppackade. I morgon ska tvättmaskinen motioneras och jag vila. För mötet i morgon startar inte förrän klockan 15. Behöver alltså inte stressa alls. Men nu ska jag plocka ihop, borsta tänderna och lägga mig. Får bara inte glömma att stänga av larmet. Behöver inte väckas redan 06. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar