Öland

Öland
Solnedgång

fredag 22 maj 2015

Hemma

Och då är det inte lägenheten som avses. Jobbade något längre än från början tänkt men har hunnit förbereda en hel del som jag tänkte sätta mig i morgon och maila ut. Gör jag det nämligen härifrån så lär det ta en timme eller så. Ska jag hinna med det på jobbet så lär det bli splittrat och tar några timmar.


Inte allt för mycket trafik. Hann med besök både hos föräldrarna och bror. Makens dotter som fyller år har vi också hunnit köpa present till. Stort är det och som vanligt nät jag är inblandad något hon inte vet om att hon vill ha. Ska överlämnas i morgon, tror jag iaf. Betalt veden som ligger hemma hos mina föräldrar har jag också gjort. Nu är det upp till maken att såga upp, klyva och köra hem.


Blommorna vi köpte förra helgen och planterade ser levande ut. Maken gick ut för att vattna dem. Själv ska jag packa upp innan jag sätter mig och gör ingenting en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar