Öland

Öland
Solnedgång

fredag 15 maj 2015

När tiden springer sin väg

Har jobbat lite drygt en halvdag idag. Ligger inte före på måndag men iaf inte lika mycket efter. Efter att ha jobbat så det räckte slog jag mig ner på uteplatsen med en god bok och väntade på mitt besök.  När vi väl träffas kan vi prata i evigheter och lite till. Dock har vi hunnit med en tur i Borgholm eller tre beroende på hur man ser det. Vi tog oss lite kors och tvärs.


Innan vi lämnade hade vi hunnit med att få med oss mat och dryck för att klara oss till i  morgon. Vi hade också hunnit med några klädbutiker. Vi kunde konstatera att vi är lite kräsna. I den första blev det en klänning och en sjal till mig. Fortfarande bra pris i den butiken. Dock blev inte mer inhandlat, kläderna i övriga butiker var så "hårda". Vi tror båda att de skulle ge skavsår tämligen snabbt.


Nu är mat och en massa prat avklarat.Men då besöket jobbar minst lika mycket som mig om inte mer har vi nu gett upp för idag. Vi fortsätter i morgon bitti. Och troligen ganska tidigt. Så därmed säger jag god natt och på återseende i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar