Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 14 maj 2015

Dagens reflektioner

Har ägnat dagen åt lite hemläxa i det utvecklande ledarskapet. Frågan är om jag skulle ha gjort det på instämplad tid? Nåja det har jag inte gjort. Ser det mer som en investering i mig själv. Har även försökt att summera ihop veckan så här långt och lite reflektioner på det. Har kommit så här långt ungefär-

1. Om jag går ut i solen mår jag bättre, mår jag bättre så orkar jag mer, orkar jag mer så blir mer gjort.
2. Sätter jag fart blir mycket gjort.
3. Man mår rätt bra av slöa dagar också
4. En dålig dag med blå himmel känns bättre än en dag som är bra men regnig eller grå.

Tror jag får fortsätta ett tag. Men det får bli morgondagens bekymmer. Nu sova har möte hyfsat tidigt även om det är över internet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar