Öland

Öland
Solnedgång

lördag 9 maj 2015

Inte mycket mer nu heller

Har inte gjort speciellt mycket sedan förra inlägget. Dock hunnit med både lite mat och tvätt. Maken fick endast mycket lite hjälp. 4 av 5 delar till grillen var helt ok att lyfta men den 5-e. Tror den vägde vad de andra 4 gjorde ihop. Iaf lite överdrivet. Hunnit handla både frukost och middagsmat. Blir smoothies till frukost och troligen grillskiva med sallad och ris till middag. Om det inte regnar för då blir det hemmagjorda hamburgare.


Har roat mig med att se på när maken har jobbat med att plocka i ordning på det som han har använt de sista 4 månaderna. Dock har han lämnat lite trädgårdsredskap och målar prylar. (Ska visa vid senare tillfälle hur långt han hunnit så här långt.) Själv har jag haft näsblod ett antal gånger idag. Blir så när jag är väl trött. Hoppas kunna somna snart.


Vi åker till Alvesta redan i morgon. Har tidig morgon på måndag båda två. Därefter lär vi försöka åka på måndagsmorgnarna. Men stiga upp vid 4 för att hinna till jobbet det fixar inte jag. Straxt efter 5 om det kniper men runt halv 6 är betydligt bättre. Iaf om jag ska jobba hel dag och hålla huvudet skarpt. Men nu ska jag sova ikapp. Hoppas få igen någon/några timmar i natt. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar