Öland

Öland
Solnedgång

lördag 16 maj 2015

Inte lika bra dag

Vaknade hyfsat tidigt men då gästen var kvar och även hon behöver vila så låg jag kvar i sängen. Passade på att leta runt lite på nätet. För igår kväll hade vi pratat om att åka till Island, bada i varma källor, tittade på valar och ev rida lite. En sak är säker gratis är det inte men om vi undviker värsta myggtiden så är det iaf överkomligt.


Det blev en halv sen frukost. Sen var hon tvungen att åka. Tur det är semester snart så hon kan komma tillbaka. Hon planera att komma tillbaka då. Efter det så har jag varit och klippt mig, Har nu snygga fina lockar. De lär dock vara borta i morgon men idag var de fina. Det var städdag på området också. Den deltog vi dock inte på. Varken nacken eller min frissa tillät det. Och idag fick min kropp bestämma.


Har haft ont i nacken mest hela dagen och har problem med att vrida på huvudet. Hoppas det är bättre i morgon. Inte säker på att jag fixar att jobba med den i detta skick. Fast det lär få lösa sig för jobba behöver jag. Har dock inte kunnat göra så mycket idag. Maken har fått köra bilen idag. Kan inte vrida på huvudet överhuvudtaget.Och maken har därmed inte fått en chans att göra någon ting idag.


Nu ska jag dock gå och lägga. Håller tummarna för att nacken ska vara sitt vanliga jag i morgon. Har lite jag vill göra. Behöver hitta en kruka till min flätade pil tex. Fick den av maken. Och detta bara för att han frågade om han eller jag skulle betala när vi kom till kassan och idag var jag snabb. Men nu sängen. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar