Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 5 maj 2015

En lång dag som blev längre än tänk

Innan jag började betydligt tidigare än tänkt i morse tänkte jag sluta i tid. Det var därför jag var på jobbet en halvtimma tidigare än vanligt. Hade en del möten inplanerade och massor att göra däremellan. Men så det en möte inplanerat efter det att jag från början hade tänkt. Det drog ut på tiden så vi bestämde att vi skulle fortsätta på fredag morgon redan klockan 07. (Har jag nämnt att jag kommer hem vid midnatt?).


Fast när jag hade uppdaterat en del av det som behövdes enligt det sena mötet så öste regnet ner. Passade på att jobba en timme till och göra lite som blivit inplanerat nästa vecka. Smet mellan 2 kraftiga skurar. Men jag blev iaf inte alltför blöt.


Har packat det mesta. Förberett än mer nu är det bara plånboken som ska skiftas. Har en reseplånbok som ska läggas i väskan. Behöver lite svenska pengar men det får jag hämta i morgon. Måtte det bara inte regnar. Vill inte släpa på regnkläder. Hoppas det blir hyfsat väder för jag tänkte ha tunna skor. Nope dags att fixa det sista så inget blir glömt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar