Öland

Öland
Solnedgång

fredag 8 maj 2015

Hemma!

Det har varit en väldigt lång vecka detta. Kom hem vid midnatt och hade mitt första möte idag redan 07,00. Sedan gick mötena på rad. Skulle egentligen haft ett till idag men när klockan var15 så gick det bara runt i skallen på mig. Beslutade då att jag hade jobbat tillräckligt så en halvtimme senare så åkte jag.


Fick bli några stopp på vägen. Körtiden var som vanligt 2 timmar och en kvart men jag var inte hemma förrän 19. Stannade till i Lessebo, hos föräldrarna, i Kalmar och ett stopp på Öland. Väl hemma tömde maken bilen medan jag tog en teknisk paus. Sen var det till att fixa mat. Maken var snäll och stod för den, blev därmed hämtmat.


Det enda uppackade hitintills är makens presenter. Dvs en Gant-skjorta och en flaska hyfsad whisky. Båda blev uppskattade. Tur det för det enda jag har köpt till mig är en flaska vatten. Nu ska resten packas upp, Fast jag packade i natt när jag kom hem så det ska bli intressant och se om jag har fått med mig hem det som skulle eller inte. Lika bra att sätta fart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar