Öland

Öland
Solnedgång

fredag 10 april 2015

Tröttkeps

Vaknade för tidigt, hade väl mycket att göra och jobbade troligen en stund längre än jag borde. Var ändå i lägenheten så jag tom hann och rensa lite i en låda som jag har lagt ner en massa bra-att-ha saker. Inte hela men väl hälften och å det blev det inte ens en tredjedel kvar. Ska ta resten nästa vecka om jag orkar.


Fick skjuts in till verkstan som nu har fixat mig en hyrbil medan de jagar reservdel. Fick bilen till värsta rusningstrafiken. Men det gick det också. Tog en runda runt Nybro och handla mat eller det blev mest dryck. Måste ha varit mycket törstig då. Nästa stopp blev på Ica i Köpingsvik. Hade glömt det som gjorde att jag tänkte handla i Nybro.


Har hunnit att packa upp det mesta, sitta ner och göra ingenting. Nu går ögonen i kors och ögonlocken är tyngre än bly. I morgon vill jag sova längre än 04, tack! Och måste jag vakna då vill jag iaf somna om. God natt!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du sovit gott och länge!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sov nästan till 08 iaf. Fast det innebär förhoppningsvis att jag kommer i säng i tid i kväll också.

      Radera