Öland

Öland
Solnedgång

söndag 19 april 2015

Lite blev det gjort

Varit lite splittrad denna helg. Köra jord eller grus? Till slut så bestämde jag mig för att köra grus. Blev bra det jag orkade göra. Detta hann jag med i går:

 Här skulle det hämtas
 Några lass avklarade
 Maken har varit framme och jämnat ut
 Makens lilla lätta projekt
 Han behövde inget gym denna dag
 Men det blev bra när han var klar
 Detta var kvar
 och detta
Det fanns kvar att göra så att säga.

Det var gårdagen det. Då jag bara "latade" mig mellan sidorna i boken. Maken fick som vanligt städa efter mig när han hade skrubbat ca 1/3 av husvagnstaket. Hade han kunnat ta ner taket på marken hade jag kunnat gjort det åt honom. Nu är det dags att packa. Åker i morgon bitti tillsammans med maken. Vill dock sova så länge jag kan, gör alltså så mycket det bara går ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar