Öland

Öland
Solnedgång

lördag 18 april 2015

Underbar dag

Efter vår lilla utflykt var jag rätt rejält trött. Tog då beslutet att inte göra mer idag. Funkade så där dock var vädret så pass bara att jag kunde sitta i linne på uteplatsen och läsa. Har nu kommit halvvägs i Skuggpojken. Har troligen läst ut den i morgon om jag inte är för lat.


Kan inte med bästa vilja påstå att jag har fått färg på armarna. Är jag väldigt generös så är jag inte längre likblek iaf. Men det är hårfint. Maken har dock slitet mer fast till största delen med husvagnstaket. En bit är iaf ren och fin nu. Bra väder i morgon så kanske mer blir tvättat. Vad det gäller kläder så är den mörka tvätten nu klar. Den ljusa tar vi i morgon.


Nu ska här sovas. Är fortfarande lika trött. Måtte jag får tillbaka lite energi igen. Helst i morgon. Sten och jord behöver flyttas. Har massor kvar att göra. Kommer att bli kvar i morgon också och åka först på måndag morgon. Maken kör så jag kan sova under tiden. = Lika fint väder i morgon och jag ska iaf se till att fylla på med gruset och gärna några kärror med jord. Nu är det god natt som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar