Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 22 april 2015

Lugnare

Hm jag trodde det skulle bli lugnare nu på jobbet. Hoppas och drömma kan man ju alltid göra. Men inte de närmaste tre veckorna iaf. Har dock fixat lite hjälp till avdelningen de närmaste två veckorna. Hoppas dock att även jag kan bli lite avlastad. Hade hoppats på att kunna vara ledig nästa torsdag men med 4 leverantörsbesök de närmast 14 dagar lär de knappast vara möjligt.


Maken var lite sysslolös medan jag jobbade så han var snäll och dammsög lägenheten. Han hängde även upp spegeln men då solen skiner ute denna vecka så ser man hur dammig spegeln var. För att inte tala om hur skitiga fönsterna är. Ska klura lite på om de ska putsas i morgon eller om jag tar det efter alla resor på jobbet. (Fast ena besöket kan knappast räknas som resa. Ca 100m från ytterdörren till huset där jag bor i veckorna.) Om jag står ut så länge med de fönsterna.


Börja känna mig rätt klar med plockandet nu. Upptäckte tom att det var ordning i förrådet. Det enda det skulle vara nu är om jag ska tömma ena trådbacksställningen och  bara ha en. Det skulle gå men vad gör jag då av den? Tror jag ska låta det få gro en stund. Men nu sova. Ett kundmöte i morgon och ett leverantörsbesök. Inget av dem på svenska. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar