Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 16 april 2015

Mja

Överlevde dagen men ett tag var jag redo att ge upp. Hur revisionen gick beror på hur man ser det. 5 mindre avvikelser och inga större. Ska jag tolka signalerna rätt kommer jag att behöva jobba typ dubbelt så mycket på halva tiden. Var på jobbet i nästan 12 timmar, var inte mycket som saknades.


Glömde köpa smörgåssmör igår. Orkade inte göra det idag heller när jag kom hem. Mosade banan och hade som kombinerat smör och pålägg. Kanske inte det nyttigaste men hjärnan var tom och behövde energi och det borde väl en banan ge? Någorlunda piggare nu iaf. Fast vänta det är väl nu jag borde lägga mig? Tänker ta sovmorgon i morgon samt åka hem tidigare. Mina medarbetare frågade hur jag tänkt mig. Svarade efter lunch men före 17.00.

Fortfarande saknad och utan reservdel. Undrar hur långt det är till Spanien egentligen?

Ska som skrivet försöka komma till ro och sova lite. Vill dock passa på att tacka de som har varit lite bollplank vad det gäller att få lite perspektiv på utvecklingen av dagen. Samt ett stort tack för synpunkter och idéer.  Nu god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar