Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 2 april 2015

Det gick

Jag kom upp i tid och hann till jobbet innan första mötet började. Jag hann även med en del som jag inte hade förutsett. Fast jag kom inte iväg vid 12 som jag hoppades utan först en timme senare. Fast då hade maken packat bilen, städat lägenheten och fixat sista disken.Hann dock inte mycket mer än ut från jobbet innan jag fick sätta mig och jobb via mobilen. Sista mailet skickade jag för knappa 2 timmar sedan. Och jag kommer att behöva jobba några timmar i morgon också.


Var och hämtade Emil på fritis. Gick väldans bra. Fick veta att han hade lärt sig något nytt i skolan idag. Det är väldans bra. Han fick sitt påskägg så han var fullt upptagen hela vägen hem. Fördelen med att vara faster man behöver inte tänka på att de ska ha mat först och sen godis.


Vi åkte egentligen dit för att överlämna lite presenter till min bror som fyller om knappa 2 veckor. Men då jag inte har bil och maken skulle hämta mig passade detta mycket bättre. Nu är det bara Tore's presenter som ska överlämnas och påskägg. Emma får givetvis också ett.


Är en aning trött nu och ögonen vill bara sova. Har därmed inte packat upp allt än. Lika bra att lägga sig så jag kommer upp i morgon också. Håller tummarna för bra väder. Behöver rätt mycket solljus just nu. I morgon efter att jag har jobbat klart ska jag önska Er alla en glad påsk. Men först:

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar