Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 15 april 2015

En knapp kvart

Det måste jag hålla mig vaken. Sen kan jag bege mig till jobbet. Hinner alltid gå ett varv i fabriken innan revisorn kommer. En timme är det uppskattat att besöket ska ta. Dock har det varit lite si och så med att hålla tiderna. Dessutom vill jag gärna summera hur det går till kollegorna och skicka ut innan jag åker hem.


Ska villigt erkänna att jag är tämligen trött. Har dock fått i mig en 0,5 l cola. Känner dock att jag gärna hade gått och lagt mig i stället. Fast väl hemma igen har väl colan gjort verkan och så ligger jag i stället vaken tills jag stiga upp. Måste alltså vara tidigt på jobbet i morgon. Behöver göra lite innan de dyker upp i morgon, vilket de gör före 8,00. Sen är sista mötet inbokat till efter 17,00. Stå och sova i morgon??


Har iaf gjort en liten att göra lista till jag kommer hem i morgon. En del att förbereda, en del att avsluta och lite bara för att hålla mig vaken iaf till 20. Hoppas dessutom att jag hinner allt så det är rent och snyggt tills jag kommer tillbaka till lägenheten nästa vecka. Men om vädret tillåter då så ska jag gå ut och se om jag inte kan nyttja kameran lite. Eller iaf rasta maken i början av veckan. Nu är det dags att avrunda och ge sig av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar