Öland

Öland
Solnedgång

söndag 26 april 2015

Ytterligare en söndag kommen

Uppe och vaken sedan länge. Sängkläderna i maskinen och solen skiner. Senast kvart i fyra idag går resan mot Kalmar en hel lång lista på ställen som ska besökas och en längre lista på vad som behöver inköpas. Dock behöver jag komma i tid till tåget.


Maken är på väg ut för att göra det sista på husvagnstaket. Själv ska jag först fixa till grytan som vi ska ha till middagen. Sen går jag också ut. Fast det blir körning av jord idag även om det finns massor kvar. Jag tänker försöka olja in trädgårdsmöblerna. Börjar med borden och fortsätter med stolarna så får vi se hur långt tid jag orkar med det innan jag ger upp och går in. Borde jobba också....


Lika bra att börja med grytan så den är klar iaf. Sen får det bli som det blir med resten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar