Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 7 april 2015

Nä, nä

Tur jag tog ut glädjen över att få tillbaka min bil redan igår för idag när jag skulle hämta den gick det sämre. Delen är fortfarande rest-ad. Dock har de nu lovat att ringa och efterlysa ett leveransbesked. Med tanke på vad jag har jobbat med tidigare och då med den erfarenheten av svårigheter med att få tag på reservdelar, gör att jag funderar på om de behöver ha en större insats och kalla in bilarna för detta byte eller har de ett dåligt avtal med tillverkaren? I vilket fall som så blir jag misstänksam.


Det var iaf bra väder till en rejäl promenad till stationen. Tar givetvis inte närmaste vägen utan en lite omväg. Väl hemma så blev jag bjuden på middag hos kompisarna. Och har man trevligt så försvinner tiden attans så fort. Är iaf redo för sängen nu. I morgon kör det igång. Dock är allt som går förberett. Nu hoppas jag att det bara är tillräckligt. För direkt efter det mötet måste jag börja förbereda nästa vecka. Annars får jag jobba hela helgen hemifrån och det lär jag inte orka med. Så dags att sova. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar