Öland

Öland
Solnedgång

måndag 27 april 2015

En annorlunda måndag

Vaknade tidigt och innan väckarklockan. Lyste från köket. Dvs utifrån och solen. Gjorde det jag brukade och tog sedan ledigt! Åkte dock till jobbet för att meddela mitt team om att jag tänkte vara ledig. Chefen fick också veta det. Satte mig sedan i bilen och for hem till huset.


Hade endast ett stopp på vägen och det vid en bensinstation med bra pris. Dvs 95 oktan för under 14 kr. Behövde egentligen inte tanka förrän jag skulle köra tillbaka. Vilket jag behövde göra idag för till skillnad från denna dag är morgondagen full i kalendern. Är för mycket smålänning för att motstå ett bra pris.


Har dock gjort några arbetspass hemifrån idag men det mest för att inte behöva jobba hur länge som helst i morgon. Eller på torsdag för den delen. Onsdag är det två leverantörsbesök, lär vara slut efteråt. Det mest akuta är alltså avklarat. Men hann med en del hemma också. For dock tillbaka straxt efter 17,30. Rätt skönt att ha en stund att koppla av innan man ska lägga sig. Och det är dags att göra nu. Mer om dagen kommer i morgon eller senare i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar