Öland

Öland
Solnedgång

fredag 3 april 2015

Tröttare än trött

Kom inte i säng igår efter inlägget. Blev lite mer jobb. Å andra sidan har jag inte ens börjat än idag. Alltså med jobbet. Har dock minst 10 timmars jobb som måste vara klart innan 8 på tisdag. Men solen skiner så varför slösa de fina timmarna som är nu på jobb om jag kan vara ute och njuta??


Eller njuta och njuta. Ni minns min jätte jordhög?? Medan maken är på garaget och huset och oljar in trädelar så tänkte jag försöka förverka en del av den högen. Har redan gjort ett mycket litet ingrepp men jag är helt slut ändå. Så nu har jag paus. Behöver vila, tanten är gammal. Nej lite mer att dricka sen ut igen. Högen är stor och jag vill snart kunna plantera mina fjärilsbuskar medan de fortfarande lever.

Glad påsk på Er!

2 kommentarer:

  1. Det är väl att njuta. Ta i och se fram mot fjärlilssvärmarna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. På sätt och viss men denna tant r i fruktansvärt dåligt skick...... Orkar ingenting! Fast nu har maken fått ett antal skottkärror jord att jämna ut.

      Radera