Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 9 april 2015

Blandad dag

Fick en del mer gjort än jag trodde och ännu mer kom till. Dock har jag fått tag på kundservice för bilen jag har. Får hämta hyrbil i morgon för att tills verkstan får reservdel och kan byta. Hade kunnat få bilen idag om de hade ringt en halvtimme tidigare så jag hade kunnat liftat med några kollegor in till Växjö.


Jag var på jobbet en halvtimme tidigare än jag normalt är så jag åkte hem redan vid 17. Har sen packat ihop allt inför morgondagen, rensat det sista i förrådet samt rensat lite annat som fanns i lägenheten. Har nu en hel del tom yta i förrådet. Frågan är nu om jag behöver all förvaring. Har snyggat till i fönstret i rummet också så nu är det som jag vill ha det. Köket är lite kvar.


Nu ska jag straxt gå och lägga mig har en dag i morgon också. Och nästa vecka blir tuff så jag behöver förbereda så mycket jag bara kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar