Öland

Öland
Solnedgång

söndag 14 juli 2013

Senaste framstegen

Nu har allt gips kommit upp invändigt. Börjar likna ett riktigt hus. (Bilderna togs dock en aning sent så ljuset var inte på min sida idag heller.)




Maken hittade inga nycklar för de hände i dörren....... Vad var det man blev blind på först?


Köket. Visst ser Ni mycket?

Lurade kameran lite så Ni skulle få se något. Bara tapeter, klinker och inredning som saknas.

Vardagsrummet och dörrarna ut till den enda uteplatsen med tak. Iaf det enda stället som ingår i själva bygget. Vad vi kommer att göra så småningom det återstår att se.




Långt ut genom fönstret kan man se makens "lilla" jobb.....



>Själv föredrar jag denna utsikten. Dvs hästhagen. Är dock inte säker på att jag kommer att uppskatta flugorna lika mycket. Tycker nämligen väldigt illa om att de vandrar på mig.  Vad som står på schemat för nästa vecka är jag osäker på och maken är inte här så jag kan fråga. Men jag lär väl upptäcka det förr eller senare. Dock inte nu.




2 kommentarer: