Öland

Öland
Solnedgång

måndag 1 juli 2013

Äntligen

Har jag kommit på hur jag ska få in nya bilder. Dock funkar det inte som det gjorde på min gamla dator men jag tror att detta kommer att funka iaf.





Nu är det vecka 27 och vi måste bestämma vilka tapeter vi ska ha. Ska bli intressant med tanke på när jag vet hur jag vill ha det så är maken osäker. När maken är säker så är jag osäker. Dock brukar maken ha lite svårare att bestämma sig än vad jag har.




Hämtade kataloger som ska vara åter på onsdag. Tog bara tre av 6. Men det var ibland dessa tre som jag hittade flest av dem jag tyckte om. Och så hoppas jag att beslutsångest blir mindre där av. Har även fixat fika till jobbet i morgon. Lär konditoriet baka åt mig idag. Bara svampen kvar att rensa. Fick en påse av min bror. I morgon får det bli smörstekta kantareller till kvällen. Men det är då det....

1 kommentar: