Öland

Öland
Solnedgång

fredag 12 juli 2013

LIte till som jag har glömt.

Jag bukar beställa kläder från Staterna direkt. De har en massa som man inte hittar här och till tämligen trevliga priser. Iaf om man beställer en del åt gången. Jag brukar beställa från American Eagle. Frakten är alltid 50$ men man får priset i svenska kronor. (Oavsett om man beställer för 50kr eller 1800kr som jag gjorde sist.) Eller jag har ställt in så jag får alla priser i svenska pengar. Sedan kan det slå någon krona på hela summan med tanke på att kursen kan ha ändrat sig


Dock skickar de med DHL och de tulla paketet åt en samt kör det ända hem. Man har sedan 10 dagar på sig att betala DHL.






På bilderna ser Ni mina sista par skor/stövlar. ca 225kr med alla avgifter och en väska straxt under 200kr. Förutom detta var det kjol, skjortor, blus, tröjor och byxor jag beställde. Totalt 14 artiklar.  Deras jeans är helt underbara! Rekommenderas verkligen. I staterna är dessa jeans i samma prisklass Levis, Lee osv....... Så nu var detta sagt och jag kan fundera på vad jag kan tänkas behöva nästa gång.....

1 kommentar: