Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 18 juli 2013

Ny dyr leksak

Det var jag och hämtade igår. Fast det klart leksak och leksak. Utan den så kommer jag inte till jobbet som jag ska. Så lite nödvändigt är det. Fast det var inte nödvändigt att byta för jag lagade ju min gamla.





Det är rent under motorhuven. Frågan är hus länge det ska vara. Hela bilen glänser och skiner. Visa delar glänser så mycket att man kan använda dem till speglar eller vad säger Ni?




Fast är det inte lite överdrivet att man tom får gummidäcken insmorda och skinande?? Om man betänker på att jag behöver köra en del på grusväg också. Fast tro inte att jag klagar över det. Känns bara lite onödigt.




Maken har inte fått åka i den än. Han är fullt sysselsatt med sitt "lilla" projekt. Men mer om det kommer för sig. Han ska nog få åka en liten runda på lördag tror jag.... Fast jag ska erkänna jag har bara plockat in det som ska finnas i den idag. Samt flyttat den så den inte kan bli förstörd av varken andra bilister eller solen....

Nope dags att sova. Kanske vill åka en tur i morgon?? Då kan det vara bra om man är vaken och pigg....

1 kommentar: