Öland

Öland
Solnedgång

måndag 15 juli 2013

Makens "lilla" projekt

Maken har påbörjat "sitt" lilla projekt. Detta slipper jag vara så väldigt mycket inblandad i. Lite bollplank och rådgivning när vi kommer till form, smak och kostnad. Sen gör han som han vill iaf.

Lina i rätt höjd så han vet hur det ska placeras.

Första plinten på plats och i rätt höjd.

2-a plinten på plats. Sedan tog cementen slut. Vad det ska bli?? Fästen för balkarna som ska hålla upp carport delen av garaget. När det ska vara klart? Tja det lär vi upptäcka. Vi har lite skilda åsikter där. Personligen tror jag att skalet till hela garaget kommer att vara klart nästa år. Maken i år. Har han rätt ska jag bjuda honom på mat ute någonstans! (Har jag rätt så får han bjuda mig men det vet han inte om än.)

1 kommentar:

  1. Hmm, jag antar att det är bra om det är klart i år, men det vore ju trevligt om han bjuder ut dig... Oavsett så hoppas jag att det blir bra!

    SvaraRadera