Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 30 juli 2013

En lugn söndag

Efter besöket hos de minsta kusinerna styrde vi bilen hem. Väl hemma var det lagom dags för middag. Hade varit smart och förberett innan vi åkte, så vi behövde bara värma den. Efter maten, uppackningen var det inte mycket lördag kvar.


Söndag gick till att se div filmer, förbereda för tvättningen i går samt börja packningen av dotterns väska. Eller rättare sagt min väska som hon får låna. Tog den största jag hade och den räckte knappt till. Får verkligen hoppas att det finns någon verklig själ som hjälper henne av och på med den vid hennes byten. Det sista eller näst sista lovade hennes pojkvän att möta upp vid. Hoppas för hennes skull att han gör det. För den är verkligen tung,





En av filmerna vi såg på dvd gick precis efteråt på tv. En aning taskig timing kan man tycka. Visade sig också att jag hade del 2 till en av filmerna jag hade köpt. (Jag hade köpt två stycken.). Mycket mer gjorde vi inte denna lata söndag. Åt en del godis av det vi köpte på tisdagen. Dock syns det knappt i påsen än........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar