Öland

Öland
Solnedgång

måndag 15 juli 2013

Hostan kommer, hostan går

Dvs när jag inget gör mår jag riktigt bra. Men ska jag försöka göra något alternativt sova så hostar jag. Och det rejält. Börjar dessutom misstänka att jag redan har hunnit smitta gubben.....


Sitter och väntar in bussen till Kalmar. Ska hämta bilen i em och jag hoppas hinna kolla lite i någon affär iaf. Inte för at jag vet om jag behöver något men man vet ju inte förrän efteråt om det ändå fanns något som kunde behövas. (Fast mest hoppas jag att det ska vara hyfsat tomt på bussen så att risken att hamna jämte någon som inte vet att jag också äger en parfym hamnar i något säte nära. För då lär den dryga timmen på bussen bli hemsk!)





Igår slet gubben hårt och jag halvsov mest hela dagen. Dvs sittande i en hörna som en hög med potatis eller något. Förutom stadsresan lär denna dag inte bli mycket bättre. Makens aktiviteter kommer i egna inlägg. Dags att förbereda det sista om jag inte ska missa bussen.......

1 kommentar: