Öland

Öland
Solnedgång

söndag 28 juli 2013

Besök i Karlskrona

Det hann vi med i Torsdags. Det var dottern, jag  och min mor. Det som låg på agendan var Glassiären. Butiken som gör sina egna strutar.





De har en hel hög smaker att välja på. Och man bör välja noga för även om man får välja hur många smaker man vill. Man ska ju orka äta upp glassen också....







Nedersta bilden är från min glass 10 min efter att jag började äta på den. Valde tre smaker men inte så mycket av varje.

Dottern valde bara en smak och så här såg hennes ut efter en kvart eller så..... Man får alltså mängder med glass av varje smak..... Gott är det också. Vi åt glassen runt halv elva på fm. Vi orkade med middag först 19,30 på kvällen............ ok däremellan var det en liten macka men det var allt.







Här gick min smärtgräns....... det gick bara inte att äta mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar