Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 12 juli 2016

Nöjessommar?

Om jag får lite mer ork vill säga. Orkade iaf gå på teater i lördagskväll. Ok jag sov nästan 13 timmar efteråt och då var bilfärden dit och hem inte inräknade.


Men maken fick biobiljetter i julas, när jag blir bättre är bio inplanerat. Frågan är om vi kan enas om en film. Fast det lär vi upptäcka. Dock är jag frisk den 13 augusti. För då har jag lyckats att få biljetter till Borgholms Blues.


Valde bara lördagen. Har jobbat första veckan och är lite osäker på om jag orka hålla mig vaken på fredagskvällen. Även om det var intressanta artister då också. Tack och lov var Nisse H där båda kvällarna, Och än är det inte helt klart att det inte blir fredagskväll också. För det vill jag egentligen....


Sen hade det varit trevligt att gå på badrock. Men en ståbiljett för 695kr? Nja känns lite mycket när man får två kvällar Borgholms blues för den pengen. Orkar med Eketorps borg i år? Och hur blir det med Kalmar slott i år? Glaciären hade också varit trevligt att besöka. Nä, jag har inte tid att vara dålig längre om jag ska hinna med något. För dessutom förväntar jag mig många besök också. Mest för det är så trevligt med besök...... Skulle inget mer än bluesen inträffa så får iaf inte besöken utebli.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar