Öland

Öland
Solnedgång

lördag 9 juli 2016

Ett kort inlägg i pausen

Roar mig bara denna dag. Har klockan ställd så jag får i mig medicinen i tid. Sen var det till att krypa ner en runda igen. Orkar stiga upp efter 6 när man är ledig.

Hann med att både tvätta, hänga ut maskinen och då den torr innan vi satte oss i bilen för att åka till mina föräldrar.  Pappa fyllde år i torsdags men skulle firas idag. Presenten fick han när han fyllde dock behövde jag ett ombyte med mig. Blir lite klurigt med medicinen då den ska tas på fastande mage.

Ombytet var till nu i kväll. Blev bjuden till Krusenstiernska trädgården och deras teater . Dock osäker på om det är maken eller hans dotter som bjuder. Nu är det paus. Passar på att göra detta inlägg nu. Klockan lär vara mer än god natt innan jag är hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar