Öland

Öland
Solnedgång

måndag 4 juli 2016

Det där med sova

Det verkar vara något som inte funkar så bra här. Skulle ju tidigt isäng igår. Så vips var hon drygt elva och jag var inte klar. Skulle ju bara.... Vaknade med andra ord tröttare än trött men kom till slut upp. Ok jag hörde att det regnade så jag låg och hoppades på att det skulle sluta. Till slut bestämde jag mig för bilen och kunde sova lite till.


Kan inte säga att det känns som om det ska bli semester nästa vecka. Mer än fullt upp mest hela tiden. Fick iaf möjlighet att förbereda det ena mötet och ställa in ett. Nu är det bara ett kvar att förbereda i morgon. Dessutom känns det som om leverantörerna har gått samman och ska se hur många av dem som kan skicka defekter och ändå få mig att reda ut det hela. Var går gränsen. Nåja det blir 2 reklamationer i morgon och sen behöver jag bara skicka ett par till i slutet av veckan.


Hade glömt lunchen hemma men hade ju bilen så jag åkte hem och hade tänkt att gå tillbaka till jobbet. Så när det var dags att gå så vräkte det ner mer än på hela fm totalt. Hann packa två kartonger medan jag väntade på att det iaf skulle lugna sig så pass att man hann ut till bilen utan att vara blötare än en disktrasa, Sen öste det ner hela eftermiddagen. Eller iaf var gång jag tittade ut. Runt 17 slutade det så då smet jag fort som tusan.


Väl hemma var det till att äta lite och sedan gå ut och gå. Blev en runda men inte steg så det räckte. Men väl hemma upptäckte jag att diskmedlet var slut. Blev en runda ut till och sen var stegen räddade. Ok, det var en tur till återvinningen också. Hade hunnit plocka runt en del och hittade lite som skulle dit. Väl tillbaka så blev det till att leta rätt på laddaren till armbandet och sedan en dusch. Nu väntar jag på att det ska ladda klart sen kan jag sova. Hoppas vara en aning piggare i morgon. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar