Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 24 januari 2017

Tidig kväll?

Var duktig i morse. Var vaken före väckarklockan och vaken i god tid. Allt var klart sen skulle jag bara och där försvann tiden! Fattar inte vem som snor den så fort man försöker hinna med att göra något litet. Var iaf på jobbet i tid och lyckades ta mig därifrån redan innan jag hade suttit en extra halvtimma. (Hehe det blev bara 25 minuter mer idag.)


Har dessutom lyckats att få till några tester som ska göras. Lyckas de så får vi framöver en hög mindre problem. Eller iaf inte dem vi har nu. Man blir lite luttrad efter några år och på onsdag nästa vecka har jag jobbat med leverantörskvalité i 14 år. Blir rätt härdad. För innan dess var det fortfarande leverantörer men mer logistik och ankomst kontroll.


Även idag blev det en omväg på vägen hem så väl hemma hade jag fått ihop dagens steg och lite till. Fast efter att ha ätit och plockat lite så tog jag mig en promenad till Ebba med flock. Ebba var hemma men inte flocken så jag gick hem igen. Hade jag tagit en liten omväg då också så hade jag fått ihop en dubbelranson! Saknar knappt 2000 steg för att ha gjort det.


Nu är det ringa maken och släcka lampan som gäller. Hoppas vara pigg och vaken i morgon också. Kanske tom hinna damma lite före jobbet?? Annars får jag se om jag har lust att göra det efter jobbet. Behöver iaf hämta en kartong nere i förrådet. Behöver ha den med hem på fredag.  Skulle behöva dammsuga också. Förstår inte varför en massa grus måste fastna i skorna för. Bättre den ligger på marken så man slipper halka när det är halt. Sova var det. God natt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar