Öland

Öland
Solnedgång

måndag 16 januari 2017

Puh, äntligen slut

Vaknade straxt före väckarklockan. Var dock väldans trött men tog mig upp. Blev klar och kom iväg i tid. Var några minuter tidigare än brukligt. Hann köra in bilen på området, få igång datorn, byta till arbetsskorna och stämpla in sen brakade det loss. Hade när dagen började 5 möten inbokade. När jag hade gått hem hade jag inte gått på två av dem och ändå bara suttit i möten hela dagen. Det ena akuta efter det andra. Och allt på en gång.


Hann iaf få till en del men morgondagen kommer kanske inte vara lika panikartad men jag hoppas få lite tid att städa av lite och få lite ordning på det som släpar i systemet. Och mest hoppas jag på att få gå hem när jag ska dvs efter8 timmar och inte närmare 9. Men jag var inte på plats halva förra veckan och då måste det bara dj***as när man kommer tillbaka. Men jag kom loss och jag kunde går hem.


Som vanligt tar jag inte genaste vägen hem utan en extra lov. Kallt som attans var det om händer och ansikte. Fixade frallor som ska vara en stund i ugnen innan de ska ätas och händerna fick en chans att tina. Var nog inte heller alltför trevlig  mot maken när han sökte mig. Kände mig bara fortfarande väldigt jagad.


Efter att ha ätit och vilat en stund kändes det lite bättre. Blev visst lite glass där också.Hade ingen choklad hemma. Så blev jag förvisso inte piggare men betydligt mindre stressad. Tog en extra tur för att gå och handla hushållspapper som blev en del annat också. Passade på att ta de sista stegen då. Ligger nu på plus. Hoppas kunna göra det i morgon också. Nu ska tänderna borstas och jag nattas. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar