Öland

Öland
Solnedgång

söndag 20 september 2015

Vacker höst dag

Hade en önskelista för denna dag innan den började som hette duga. Nåja jag fick min stek med rotmos iaf. Kommer att få äta det fyra dagar i veckan som kommer också. Nästa helg lär jag inte vilja ha rotmos isf. Eller går det att frysa?





Jag fick eller mer exakt tog mig en promenad runt Hörninge. Bestämde att en timme skulle jag gå iaf innan jag ringde efter maken så han fick hämta mig. Hmmm för det första glömde jag kolla klockan när jag startade och ville inte chansa på en tid så det fick bli en timma efter det att jag kollade tiden. När det hade gått en timme sedan dess hade jag några hundra meter kvar att gå. Det blev till att gå sista biten också. Jag har redan fått ihop dagens steg men ligger efter med andra dagar. Tror inte heller att jag kommer att gå en lika lång promenad till idag bara för att rädda stegen.





Jag hade kameran med mig runt. Bilderna i detta inlägg kommer ifrån denna promenad. Men har fler kvar. Man kan nu plocka en massa bär, Björnbär, rönnbär, nypon, hasselnötter, och en del som jag inte har en aning om de går att äta. Dvs mer än en gång. Dags att fundera på nästa vecka.



























Välkommen hösten. (Men vägrar jag strumpor ett tag till bortsett från i arbetsskor och träningsskor.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar