Öland

Öland
Solnedgång

måndag 7 september 2015

Då är veckan klar

Nu är veckan verkligen satt. Det blir tåg, flyg och hyrbil i morgon. Kommer att befinna mig en kvart från onsdagens möte när jag vaknar då. Efter mötet så blir det hyrbil, flyg, tåg och övernattning i Malmö. För att börja torsdagen med tåg. Väl tillbaka behöver jag skynda mig till ett möte. Med lite tur har de med sig något vi kan arbeta vidare med. Ska försöka smita tidigare på fredag bara för att besöka vedhögen som ska klyvas.


Veckan är redan full. Det värsta är att som det ser ut just nu kommer nästa vecka inte blir bättre. Men vi tar denna först. Väskan är nästan helt packad och väntar vid ytterdörren. Bara jag som ska färdigställas i morgon. Tänkte försöka resa så lätt som möjligt vilket innebär att jag behöver planera skor på bästa sätt. Det blir ett inlägg mellan 17 och 17,30 varje dag under min frånvaro. Kommer jag åt blir det fler.  Men det upptäcker ni. Nu är det sova som gäller. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar