Öland

Öland
Solnedgång

söndag 20 september 2015

Åter dags att planera för en ny vecka

Är på plats, allt inburet, upplockat, inlagt osv. Har tom hunnit att duscha men sen har jag inte hunnit med så mycket mer. Kom iväg sent och gjorde ett snabbt stopp i Lessebo. Hoppades på att hitta ett speciellt bröd men det var inte mycket bröd kvar alls och inte det jag ville ha.


Har fått ihop dagens steg mängd och ett antal tusen till. Saknar dock en massa steg för att prestera bättre än förra veckan. Får försöka att bli bättre nästa vecka. (Fast om jag går till och ifrån jobbet varje dag så får jag ihop stegen. Iaf med en 60 min promenad på kvällen.) Nog om stegeriet, dags att sova. Trots att jag har sovit massor denna helg är jag fortfarande trött och behöver mer sömn. Å andra sidan håller jag troligen på att bli förkyld. Vägrar ju höst och strumpor så hela helgen har jag gått i sandaler.....

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar