Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 17 september 2015

Fixat

Hann med det mesta av det jag ville göra efter jobbet. Blev dock kvar en halvtimme längre än tänkt så någon promenad blev det inte. Hade hoppats på att kunna gå igen lite av stegen jag missade i tisdags. Ok lite kom jag ikapp men hade behövt ca 700 steg till. Blir till att hoppas på bra väder i helgen så jag kan knalla på.


Har fått tvätten fixad, sängen renbäddad, disken diskad, mikron renskrubbad, en del av rören i taket dammade men sen kom jag på att om jag väntar så kan maken få hjälpa mig nästa vecka. Fast man får ihop steg med att fara upp och ner från stolen samt flytta på den.


I morgon behöver jag vara på jobbet redan vid halv 8. Chefen pratade om möte då men än har han inte skickat någon kallelse. Har dock fått en del andra mail så jag lär vara sysselsatt i morgon också. Nu ska dock tänderna borstas och jag sova. Behöver komma upp lite tidigare om jag ska hinna förbereda inför helgen samt hinna till jobbet i tid. Maken är redan hemma så honom ska jag ringa och natta. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar