Öland

Öland
Solnedgång

måndag 14 september 2015

Snart så

Är även denna dag över. Trött som en husvagn efter för liten bil är jag också. Orkade inte riktigt upp i tid. Men fuskade och tog bilen till jobbet men hann dit i tid så idag fick jag  "bara" ihop 3 kvart till i flexbanken.  Fast jag plockade en timma i fredags.


Fullt upp hela förmiddagen och gjorde ändå inget av det jag hade tänkt mig. Och det viktigaste fick jag göra efter jobbet. Tack och lov hade jag redan gjort en del i fredags. Var iaf hemma före maken. Hann tom sitta en stund innan vi kom iväg. Vi behöver en ny knopp till perkulatorn. Vi hittade i plast men maken vill ha en i metall. Får bli Växjö i morgon. Hittar vi ingen där bli maken utan kaffe i helgen.


Nu är det dags att förbereda morgondagen. Ska iväg till leverantör och påbörja en revision. Kommer inte bli klar i morgon men vi kan planera in resten därefter. Hoppas dock att vi ska hinna med halva iaf. Sen sova, behöva vara pigg också. Nåja funka kanske? God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar