Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 1 september 2015

Trött tisdag

Idag har tröttheten kommit ikapp. Ifrån datorns uppdatering. Men jag kom iaf upp i tid. Hann plocka i ordningen en del som hade blivit liggande innan jag cyklade till jobbet. Japp, idag vann jag över latmasken. Var dock inte lika roligt att cykla hem. Det duggregnade hela vägen hem och jag orkade inte ta på mig regnponchon. Blev inte så värst blöt men sista biten var det lite jobbigt att se.


Har fått det som stod på dagens agenda gjort. Och som vanligt har det gått alldeles för bra med att fylla på mer. Önskar att jag inte var så duktig på det. Hade faktiskt önskat att jag var skitdålig på det. Men som det ser ut just nu så blir det väl lugnare framåt slutet av oktober??


Mot sängen. Behöver sova. Behöver stiga upp lite tidigare i imorgon bitti. Har inte orkat att duscha och tvätta håret nu ikväll utan får göra det i morgon. Men jag behöver hinna göra det innan maken ställer sig i duschen. Tåget lär inte vänta på honom bara för att jag blir sen. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar