Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 30 juni 2015

Nyttig dag

Cyklade till jobbet och kunde flytta in på nya kontoret. Ok föregående har inte tagit allt sitt än men tillräckligt för att jag skulle kunna bära över det jag har på plats. Dock känns rummet övermöblerat så när det sista är hämtat och en av bok hyllorna, kan vi slänga ut en hylla till och ha både plats över till mig samt ett rymligare kontor. (Vi sitter 3 på detta kontor. Samtliga intresserade av ren yta.)


Har dessutom fått lov att beställa mig ett höj och sänkbart skrivbord. Det lovade HR chefen mig och gav mig kontaktuppgifter. Fick dock inte tag på dem idag men hoppas de hör av sig i morgon. Har också börjat att ge lite uppdrag till den tar över efter mig. Kommit överens när han ska ta över andra uppgifter osv.


Kunde smita hem i tid idag. Blev en timmes promenad när väl maken hade kommit hem och vi hade ätit. Dock handlade vi ingen mat idag så till mataffären får vi gå till i morgon. Vi gick förbi en affär med en massa onödigt men kul saker. Hittade något vi ska kolla priset på. Borde bli en bra present till min far. Och om det inte är skräp när man väl kan syna det lite närmare. Bara en paket kvar att fixa.


Nu återstår det att förbereda inför morgondagen. Kanske man orkar upp något tidigare så man är hyfsat tidigt på jobbet. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar