Öland

Öland
Solnedgång

lördag 20 juni 2015

Ännu segare kväll

Ryggen gav upp så det har inte blivit så mycket mer gjort. Porslinet och bestick är åter i husvagnen. Ena mattan lyckades jag få plats dock inte de övriga två men de får maken hjälpa mig med. Min ena bror dök upp. Bidde lite fika för honom och de övriga.


Tvättkorgen är åter tom och likaså var diskbänken för en timme sedan. Nu vet i katten. Men då får jag ta hand om den i morgon. Behöver komma upp tidigt. Ska till Emma och Tore. Funderar på om Tore är stor nog för en riktig hammare redan? Med hammaren kommer lite andra verktyg. Visst behöver man träna tidigt med verktyg?? Å andra sidan skulle han kunna få ett barnset som även innehåller såg som fungerar. Men jag har en låda förvuxna och någon gång ska man ju börja.....


Nåväl, sängen var det. Sen hoppas jag att ryggen har återhämtat sig till i morgon. Annars kan det bli jobbigt men det lär jag upptäcka i morgon. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar