Öland

Öland
Solnedgång

fredag 26 juni 2015

Intensiv dag

Var lite seg i morse men fick iaf allt packat innan jobbet. Hade egentligen tänkt att smita runt lunch. Som vanligt när jag planerar något sånt så blir det full dag. Till sist körde teknikchefen iväg mig. Hade råkat nämna att jag egentligen var tvungen att vara hemma senast kvart i fyra och när jag fortfarande var kvar kvart över blev jag hemkörd.


Får dock ev jobba på söndag. Skulle det saknas något så skulle de meddela mig i morgon så får jag ta mig till jobbet söndag em. Men from måndag så börjar jag överlämna allt av detta slag. Lär väl dock ta ett par månader innan allt är överlämnat. Men man kan ju leva på hoppet ett tag.


Maken har hyrt en leksak att leka med tills imorgon em. Får se om jag överhuvudtaget får se honom innan den är återlämnad. Men men han får väl leka lite då. Frågan är vad jag ska göra i stället. Shoppa?? Fast gör nog mest nytta om jag kör lite finlir och låter honom göra grovjobbet.


Fast nu är det iaf läggdags för mig. Blir en lång dag i morgon också. Men söndag tar jag sovmorgon. (Kan sova tills dess tro?) God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar