Öland

Öland
Solnedgång

måndag 8 juni 2015

Första dagen

Denna vecka, hyfsat väder och hyfsad promenad har det blivit. Såg till att komma hem i tid och ska nog se till att göra så hela veckan. Dock se till att jag får ihop lite tid till fredag så jag kan åka hem redan vid lunchtid på fredag. Upptäckte det var tämligen behagligt i fredags.Dock hoppas jag på samma bra väder även i morgon. Betydligt skönare att cykla till jobbet. Dock behöver jag snart börja med cykelbyxor och då de korta.


Fick i helgen kontakt med en forna kollega som har lovat att komma på besök i sommar. Nu hoppas jag få tag på ett par andra kollegor också. Men den som lever får se. Den stora tröttheten börja närma sig. (Som vanligt.) Detta blir därmed ett kort inlägg. Hoppas kunna sova lite ikapp och så småningom piggna till. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar